Feestje van klasgenoot
Ik heb dus zaterdag een feestje van een klasgenoot en dat is om half 12 klaar. IK rijd met een paar anderen mee en die vroegen of mijn ouders ons konden ophalen. Maar mijn ouders vinden half 12 te laat en willen dus als ze ons ophalen het om 11 uur doen is dat raar? Ik schaam me een beetje voor hun hierom.
2 Reacties
-
Kijk ik zelf ben 13 jaar. Ik vind 14 jaar en dan een feestje tot 12 uur of half 12 best laat voor je leeftijd. Dus ik vind dat dat wel oke is en dat je vrienden dat maar moeten acteperen en je niet hoeft teschamen.
groetjes jongen 13 jaar.13 jaar5 jaren geleden -
Gaat iedereen tot half 12? Of mag je tot maximaal 11uur? Als dat niet het geval is kan je ook gewoon zeggen dat je ouders niet kunnen. Anders gewoon om 11uur gaan, je zal vast niet de enige zijn.
16 jaar5 jaren geleden
Plaats een reactie
-
Beter in je vel met 'In je bol'
Soms zit je hoofd te vol. En weet je even niet waar je het moet zoeken... Wat voor jou werkt, ontdek je op In je bol (16+).
Ga naar injebol.nl over Beter in je vel met 'In je bol' -
Weet jij de weg naar hulp?
Naar wie ga jij als je in de problemen raakt of het even niet zo lekker loopt? Vind de hulp die bij je past.
Ga naar jongerenhulponline.nl over Weet jij de weg naar hulp? -
Als je ouders gaan scheiden is dat een moeilijke tijd.
Weet in ieder geval dat het niet jouw schuld is dat je ouders uit elkaar zijn. En het is ook niet jouw taak om je ouders weer gelukkig te maken. Bekijk de website van het NJi.
Ga naar nji.nl over Als je ouders gaan scheiden is dat een moeilijke tijd. -
Chat Veilig Thuis
Heb jij te maken met huiselijk geweld? Je kunt nu ook chatten met Veilig Thuis. Ga hiervoor naar de website.
Ga naar veiligthuis.nl over Chat Veilig Thuis
Anoniem en gratis hulp of advies?
Jongerenwebsite JouwGGD.nl
Op JouwGGD.nl vind je betrouwbare informatie over gezondheid, relaties, lichaam, seks, gevoel, alcohol roken drugs en media. De informatie is gecheckt door (medische) professionals.
Lees meer over Jongerenwebsite JouwGGD.nlBekijk ook
Online zelfhulptraining - Wie ben ik?
Weet jij wie je bent? In deze online training leer je hoe jij denkt, doet en voelt. Wat is jouw identiteit?
Ben jij digitaal in balans?
Scrollen, liken, appen, swipen, gamen en bingen: (online) media lijken onlosmakelijk verbonden met je offline leven. Heb jij het allemaal onder controle? Doe de zelftest
Vriendschap
Wil je graag andere jongeren ontmoeten, maar vind je dat lastig? Geef je leven een sociale boost, kijk eens op join-us.nu!